Itsepalvelu-portaali
Tarjoatko asiakaspalvelua 24/7?
Vektorin avulla se on mahdollista! Tarjoamalla asiakkaillesi oman brändin mukaisen itsepalveluportaalin, tarjoat parempaa palvelua samalla kun säästät kustannuksissa.
Asiakkaan tunnistaminen
Esimerkiksi vakuutus- tai rahoitusasioiden hoitamisessa asiakkaan vahva tunnistaminen (pankkitunnuksin tai mobiilivarmenteella) on kriittisen tärkeää. Miksi se ei olisi käytössä sinunkin yrityksessä?
Laskut ja suoritukset
Yksi asiakaspalvelua eniten työllistävistä asioista on laskutukseen ja maksamiseen liittyvät kysymykset. Nämä vähenevät merkittävästi, kun asiakkaalla itsellään on niihin näkyvyys.
Yhteydenpito
Pankkiasioiden hoitamisessa verkkoviestit on olleet jo pitkään normikäytäntö. Tietoturvan lisäksi se tuo myös muita hyötyjä (mm. arkisto). Chat-ominaisuuden avulla asia saadaan hoidettua kerralla kuntoon!
Haluatko tämän moduulin käyttöön?
Käytä Itsepalvelu-portaalia yhdessä Vektorin muiden moduulien kanssa
Tarjouspyyntö
Lähetä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.