Tiketit ja viestit
Helpota ja nopeuta asiakaspalvelua nykyaikaisella tikettijärjestelmällä.moduulit / tiketit ja viestit
Sujuvampaa arkea ja asiakaspalvelua
Asiakaspalvelussa usein tuhlataan aikaa asioiden selvittelyyn ja etsimiseen eri järjestelmistä. Vektori on ratkaisu tähän.
Priorisointi ja luokittelu
Tiketit voidaan priorisoida ja luokitella useilla eri tasoilla. Näin asiat tehdään varmasti oikeassa järjestyksessä.
Linkitys asiakastietoihin
Uudet viestit linkittyvät automaattisesti asiakastietoihin. Tämän jälkeen navigointi esimerkiksi laskuihin onnistuu parilla klikkauksella. Vastaavasti asiakaskortilta näkee suoraan myös kommunikointihistorian.
Arkaluontoiset viestit
Tietosuojavaatimukset on huomioitu verkkoviesteissä. Lähettämällä viesti asiakkaan itsepalveluportaaliin, voidaan olla varmoja, että sitä eivät sivulliset pääse lukemaan.
Mitä hyötyjä tikettijärjestelmästä?
tarjouspyyntö
Haluatko tämän moduulin käyttöön?
Käytä Tikettejä ja viestejä yhdessä Vektorin muiden moduulien kanssa
Tarjouspyyntö
Lähetä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.