CRM Asiakas-
hallinta
Asiakastietoja kertyy helposti useisiin eri järjestelmiin ja aikaa tuhlautuu vaikeaan tietojen etsimiseen. Vektorin avulla jätät aikaa vievän salapoliisityön muille.
RATKAISUT / CRM ASIAKASHALLINTA
Aidosti koko asiakkuuden elinkaari hallussa
Vektorin CRM ei ole pelkkä asiakasrekisteri. Järjestelmässä asiakastapahtumat ovat tallessa ensikontaktista alkaen.
Kun myyntiä vihdoin päästään tekemään, näet muodostuneet laskut ja maksusuoritukset suoraan asiakkaan päänäkymältä ja aikajana näyttää asiakaspalvelijoille helposti mitä on tapahtunut.
Vektorilla tarjoat asiakkaillesi myös itsepalvelukanavan. Parempaa palvelua ja säästät aikaanne!
360-näkymä
Asiakkaan päänäkymällä saat yhdellä silmäyksellä kokonaiskuvan mm. asiakkuuden kestosta, ostovolyymistä ja trendeistä.
Tehokasta viestintää
Voit lähettää suoraan järjestelmästä asiakkaillesi tekstiviestejä tai sähköposteja. Myös saapuneet sähköpostit voimme lukea suoraan järjestelmään.
Tarvittavat tiedot talteen
Asiakastietoihin saat tallennettua perustietojen lisäksi erilaisia laskutusasetuksia. Asiakasryhmien ja avainsanojen avulla luokittelet asiakkaasi tehokkaasti.
Hyödynnä rekisteritietoja
Voit tarkistaa helposti yritysasiakkaiden ajantasaiset rekisteritiedot. Tarvittaessa myös erilaiset luottotietokyselyt onnistuvat suoraan järjestelmästä.
Toimintoja tehokkaaseen asiakaspalveluun
Ohessa muutamia esimerkkejä toiminnoista, kuinka varmistetaan Vektorilla tehokas asiakaspalvelu
Miksi Vektori CRM?
Tarjouspyyntö
Lähetä yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.